Het gemeentebestuur heeft in het centrum op de parking aan de hoek van de Antwerpsesteenweg en de Noordstraat een fietsenstalling voor het gemeentepersoneel aangelegd. Op zich een goed idee zij het dat hierdoor vijf parkeerplaatsen voor auto's verdwijnen en de fietsenstalling niet toegankelijk is voor het de burger. Daarom stelt CD&V twee alternatieven voor: ofwel in de kelder van het vernieuwd gemeentehuis ofwel naast het gemeentehuis op een stuk verloren grond aan het einde van de parking.

Voor CD&V moet de beschikbare ruimte zo goed mogelijk gebruikt worden, zeker in het centrum waar er voor alles  plaats tekort is. En dit is niet het geval met de keuze van het gemeentebestuur voor een fietsenstalling op de  hoek van de Antwerpsesteenweg en de Noordstraat. Daardoor verdwijnen vijf parkeerplaatsen in de buurt waar er vele winkels zijn en parkeerplaatsen te weinig. En na de werkuren en tijdens het weekend kan de fietsenstalling niet gebruikt worden omdat ze gesloten is.

CD&V wil én autoparkeerplaatsen én fietsenstallingen. Daarom vraagt de CD&V om die stalling te verplaatsen.
CD&V biedt twee alternatieven aan: ofwel in de kelder van het vernieuwde gemeentehuis ofwel rechts naast het gemeentehuis (op het verhoog aan het einde van de parking, waar toch geen auto’s kunnen staan). En nu maar hopen dat het gezond verstand het haalt.