Op 17 december hebben Eddy Verbist en Stijn De Bruyn voor de laatste keer deelgenomen aan een gemeenteraad. CD&V Kontich-Waarloos wenst hen van harte te bedanken voor hun inzet voor de gemeente, in de gemeenteraad en voor de inwoners!

Eddy werd voor de eerste keer verkozen in 1983. Van 2006 tot 2012 was hij bovendien schepen van openbare werken en groen. Een man met ervaring dus die de afgelopen decennia de lokale politiek heeft weten te kleuren! Bij de jongste verkiezingen duwde Eddy de CD&V-lijst.

Stijn heeft tijdens de verkiezingen van 2012 met 279 voorkeurstemmen een zeer mooi resultaat behaald. De eerste drie jaren van de voorbije legislatuur heeft hij als OCMW-raadslid gezeteld. Sinds maart 2016 is hij gemeenteraadslid, dit ter opvolging van Erna Depauw. Bij de gemeenteraadsverkiezingen van oktober was Stijn geen kandidaat meer.

Na de laatste gemeenteraad werden Eddy en Stijn nog uitgebreid in de bloemetjes gezet door nieuw gemeenteraadslid Felicia VanThuyne en door afdelingsvoorzitter Dirk Tuymans.